the blog hunter ❤

Wednesday, February 16, 2011

alwaysME

sejak menjak aku melangkah masok ke alam 16 tahun ni, aku tak abis abis dgn kerja rumah . kekadang, tension jugak tau , tapi, ye la kan, kite ni kan future SPM tahun depan . so, kene la study hard . especially ADDITIONAL MATHEMATICS , PRINSIP AKAUN dan EKONOMI ASAS . kalau diikutkan, memang aku nak naik GILA sebab setiap hari ada kerja rumah and nak ngadap buku jerr . tapi, oleh kerana my classmates jenis yang supportive, dapat jugak teman aku dalam kelas :) oh, I LOVE YOU FRIEND ! oh ya, 14 FEBRUARY yg lepas kebetulan dengan HARI KEKASIH dan HARI LAHIR kawan aku , miss NESH ADELLYNA [kalau tak salah ejaan] yang ke 16 ! wah ! you OLD sayang ! SELAMAT HARI JADI dan semoga kau dan SAYANG kau kekal sampai ke MARRIAGE and HAVE A LOT OF CUTY BABIES ! hahahahahhaha ! jaoh punyerrrr minda ! okay, macam biasa aku harungi waktu pagi ke sekolah , petang aku tidur dan malam start study dan menonton televisyen. lagipun aku jarang nak mengadap PC aku . jimat siket elektrik kat rumah . heheheheheheheheheh :)


meh ni ! cheq nak habaq mai sat :) korang tau tak, aku dah lama dh minat kat sorang mamat nie . die nie dok jaoh sangat dari aku . nak tau sapa dia ? nie gambaq dia ! hehehehehehehehehe :)
handsome kan ? heheheheheh . well, who doesn't know him ? he is SHIA LeBOUF ! oh ! i admire him since i was 12 :) hehehehehehehe :) he's HOT ! tapi kan, aku paling suke tengok gambar dia yang satu ni :
MACHO GILERRR ! hahahahahah! dasar peminat SHIA betol la aku ni. well, i LOVE him ! hahahahahaha ! okay lah, i'll stop writing right now . so, keep waiting for my next post :)



LOVE AND DESTINY ANNE IEYKAH

No comments:

Post a Comment