the blog hunter ❤

Sunday, September 11, 2011

just another day ..

assalamualaikum ...

hemmm... makin hari makin rindu aku dengan arwah ayah aku .. aku sangat rindu die.. aku pun makin lama makin rindu dekat arwah abang aku... kalau la aku ada kuase magic, dh lama aku tuka nyawa aku dengan mereka dua... aku sanggup aku yang terseksa, tapi bukan mereka ... aku sanggup aku yang mati, tapi bukan mereka.. believe me, I WOULD DO THAT .. ya ALLAH... hemm... setiap hari mak aku menangis sebab pemergian mereka .. hmmmm... dah dah dah ... malas la nak bersedih sedih ni... aku nak bercerite pasal my mr.M pulak... korang nak tau tak?? hubungan aku dengan mr.M makin rapat tau.. walaupun baru jerr kenal.. hehehehe... he's such a sweet guy .. i like him... susah tau nk cari lelaki macam die... hehehehe.. oleh kerana baru kenal, so, aku tak nak lak berharap sangat kat die.. mana tau, TUP TUP TUP, die dah ada makwe.. wah... FRUST GILERR aku ! hmmm... so, better janagan berharap sangat.. okay?? oh, mr.M...~~  hmmm.. aku harap la mr.M maintain single.. hehehe.. supaya aku dapat jadikan die sebagai BOYFRIEND aku.. hehehehe ㅋ .. eee... gatal nye aku.... hmmm... so..  aku janji, kalau aku dapat jadikan die sebagai pakwe aku, aku akan introduce die kat korang sume .. okay???? 




assalamualaikum... XOXO anneieykah 

No comments:

Post a Comment