the blog hunter ❤

Friday, November 18, 2011

my night

assalamualaikum....

banyak yang aku buat pada malam ni... tadi sebelum aku check FACEBOOK, TWITTER, YAHOO!MAIL and BLOG.. aku sempat jugak buat bubur nasi... hahaha.. korang jangan tak tahu sebab aku suka makan bubur tak kira lah aku sakit ke, demam ke, sihat ke apa ke.. aku memang suka makan bubur nasi.. especially bubur nasi ayam.. peeerrggghhh! SODAPP eh!


haaa~ kenyang tau makan nasi bubur ni! okay.. lepas aku habis makan macam biasalah aku akan mengemas dapur aku yang a little bit messy sebab aku :) AKU SUKA MASAK! hahaha.... okay.. a few minutes after that, aku tengok TV!! 

aku tengok MICHELLE masuk islam.. dia nak kahwin dengan lelaki melayu.. wah... congrats! haa.. after that aku naik atas and macam biasalah aku bukak PC and start online.. 


aku buka FACEBOOK, TWITTER, BLOG, YAHOO!MAIL and YOUTUBE at the same time! haaa.. aku update kan status aku kat FACEBOOK and TWITTER dulu.. lepas tu aku buka blog and start writing.. ni ha! yang aku tulis ni! aku dengar lagu YUNA ZARAI 

and start drink 2in1 coffee 

and i get inspired! wah.. what a great night to me.. malam ni sejuk sangat sebab hujan baru berhenti. dan esok ada majlis makan doa selamat untuk niece aku yang baru berusia beberapa bulan :) busy lah aku esok :) okay.. setakat ni jerr yang aku nak menulis.. esok lain cerita :) so.. be optimist and think positive.!




No comments:

Post a Comment