the blog hunter ❤

Monday, November 7, 2011

selamat hari RAYA! aidiladha!

assalamualaikum w.b.t.

sorry sebab lama dah tak update blog ni.

haaa. ni gambo aku dengan anak saudara aku. anak abang aku yang keTIGA :) rambut dah macam pokok kelapa dah, love you sayang :) well, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua yang menyambutnya tak kira kat mane pun korang berada. well, kita harus ingat juga kat umat yang dalam kesusahan :) harap mereka selamat dan bahagia disamping keluarga mereka :) amin. so. itu je la :) aku dah takde idea lagi nak cerita memanjang. oh!

minggu ni minggu last aku bersekolah. wah~ happy nye. tapi, happy sekejap jer. sebab tahun depan aku dah nak SPM. aiyoyoyoyo. stress jugak ehh. tak pe la, keSTRESSan aku nanti akan hilang sebab aku akan pergi ke KAYELLE pada 26/11/2011 nanti. wah~ excited gilerr! wait for me KUALA LUMPUR !

No comments:

Post a Comment