the blog hunter ❤

Saturday, May 12, 2012

looking up

setiap pagi, bila aku melihat pandangan diluar hatiku mesti menahan sebak. hanya ALLAH yang tahu betapa rindunya aku dengan arwah ABAH dan arwah ABANG JOHUNT. setiap hari aku menahan air mata daripada menitis. aku tahu dan aku sedar bahawa aku perlu kuat demi MAK. aku tak mahu mak sedih. aku sanggup aku yang sakit tapi, bukan MAK. kalau lah aku dapat menanggung apa yang mak rasakan. AKU AKAN. entahlah, sekarang aku cuma perlu tumpukan perhatian aku dalam SPM supaya dapat menjadi anak yang boleh dibanggakan oleh keluarga. aku harap aku dapat mencapai cita cita aku menjadi seorang JOURNALIST :) ya, aku tahu aku masih perlu banyak belajar. but WELL, everyone must learning from the scratch. betol kan? kawan aku semuanya menyokong dan even cakap yang aku mesti menjadi seorang JOURNALIST hiburan. alahai~ tapi, boleh juga kan? dapat bertemu artis. tak kira DALAM atau LUAR NEGARA. hehehe. dah. tu je la :) assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment