the blog hunter ❤

Thursday, December 29, 2011

plan for the future.

assalamualaikum.

okay. tahun 2012 adalah tahun yang akan membuka lembaran baru dalam hidup aku sebagai pelajar. well, i'm SPM candidate :) walaupun aku belajar PRINSIP AKAUN, MATEMATIK TAMBAHAN dan EKONOMI ASAS tapi minat aku terhadap NEUROLOGY masih mendalam. [tudia ayat aku!]

dulu PMR aku bukan la bagus mana. cuma 2A's, 4B's dan 2C's je. yang A BM dan BI. yang B MATH, SC, KHB dan PAI. selebihnya C. faham faham lah ye. abang aku meninggal cun 2 minggu sebelom PMR. so, kepala hotak aku memang tak masuk lah. result tu pun ALHAMDULILAH sebab ada A's. so, aku bercadang lah, kalau lah aku dapat sambung belajar kat U di semenanjung lah, at least lah. aku nak beljar bidang yang aku minat ni jugak. so, kena belajar one step at a time :) so, apa yang aku nak buat sekarang adalah belajar sampai aku berjaya. gonna reach that. insya ALLAH if ALLAH let me :)

No comments:

Post a Comment